Εγκατάσταση προγράμματος εξόφλησης
Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010 18:56
 

Από την Πέμπτη 22 Απριλίου θα ξεκινήσει η τηλεφωνική επικοινωνία με κάθε μέλος (ανά περιοχή), που θα συμμετέχει στην εξόφληση λογαριασμών ΔΕΗ, ώστε να δοθούν οδηγίες για απεγκατάσταση του υπάρχοντος προγράμματος και εγκατάσταση νεότερης έκδοσης. Η διαδικασία αυτή, που την έχει αναλάβει η συνεργάτιδα εταιρεία Innocom, πρέπει απαραίτητα να γίνει και θα διαρκέσει τρεις βδομάδες περίπου. Στο διάστημα αυτό, το πιλοτικό πρόγραμμα θα τρέχει κανονικά.