Επισημάνσεις για το πρόγραμμα εξοφλήσεων
Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2011 16:03
 
- Το πιο συχνό φαινόμενο που παρατηρείται είναι η λανθασμένη πληκτρολόγηση κωδικού για είσοδο στο πρόγραμμα. Το πληκτρολόγιο πρέπει να είναι «γυρισμένο» στα αγγλικά και στους πεζούς χαρακτήρες. Αν είναι στα ελληνικά ή στα κεφαλαία, τότε θα βγάζει μήνυμα για λάθος κωδικό.
 
- Κάποια Μέλη μεταφέρουν το πρόγραμμα σε άλλον υπολογιστή και επικοινωνούν μαζί μας λέγοντας ότι δεν μπορούν να το ανοίξουν για να εξοφλούν. Όταν το πρόγραμμα το μεταφέρετε σε άλλον υπολογιστή, πρέπει οπωσδήποτε να ενημερωθεί η τεχνική υποστήριξη (210-2800400), ώστε να το απενεργοποιήσει από τον αρχικό υπολογιστή και να σας δώσει έναν κωδικό ενεργοποίησης  (activation code) για τον καινούριο.
 
- Το σκανάρισμα του λογαριασμού γίνεται με τον γραμμωτό κώδικα (barcode), που βρίσκεται ακριβώς επάνω από το ονοματεπώνυμο του καταναλωτή. Οι γραμμωτοί κώδικες που βρίσκονται στα πλάγια του λογαριασμού, απλώς αγνοούνται.
 

- Υπενθυμίζουμε ότι για αποφυγή ακύρωσης συναλλαγής, καλή τακτική είναι πρώτα να επιβεβαιώνετε το ποσό είσπραξης από τον πελάτη, να σας δίνει τα χρήματα και κατόπιν να δίνετε έγκριση για εξόφληση και εκτύπωση της απόδειξης. Αν παρόλ’ αυτά πρέπει να γίνει ακύρωση, τηλεφωνήστε στα γραφεία μας ή στο 2102800400 (Innocom) και στείλτε ένα e. mail στο sepppsupport@innocom.gr (και στο aloe@synapse-is.gr) γράφοντας τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο και αριθμό μέλους) ΚΑΙ τα στοιχεία του λογαριασμού (ώρα συναλλαγής και ποσό). Η ακύρωση μπορεί να γίνει μέσα στην ίδια μέρα.