Τεχνική υποστήριξη στην εξόφληση λογαριασμών

Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011 18:45

 
Αυτό το Σαββατοκύριακο και κάθε Σαββατοκύριακο μέχρι νεωτέρας, η Τεχνική Υποστήριξη στην εξόφληση λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος θα παρέχεται μέσω E-MAIL.
Σε περίπτωση ανάγκης για υποστήριξη, θα αποστέλλετε ηλεκτρονικό μήνυμα ΚΑΙ στο sepppsupport@innocom.gr ΚΑΙ στο contact@seppp.gr, δίνοντας το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό Μέλους και περιγράφοντας με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σαφήνεια το πρόβλημα σας.
 
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα δίδεται ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ κυρίως σε ακυρώσεις λογαριασμών, που πρέπει να πραγματοποιηθούν την ίδια ημέρα. Οι ακυρώσεις λογαριασμών, όσων υποβάλλουν σχετικό αίτημα, θα γίνονται το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τους πελάτες σας και πάντα να επιβεβαιώνετε το τελικό ποσό προς είσπραξη.
 
Παρακαλούμε λοιπόν, να ακολουθείτε πιστά τις τεχνικές οδηγίες, που έχουν δοθεί μέχρι τώρα και να μην πειραματίζεστε με το πρόγραμμα π.χ. για να το μεταφέρετε σε καινούργιο υπολογιστή. Τέτοιου είδους εργασίες για λόγους ασφαλείας (συνεπάγονται αλλαγή κωδικών) θα γίνονται τις καθημερινές και αφού προηγηθεί ενημέρωση και καθοδήγηση από την Τεχνική Υποστήριξη.